onsdag 5 november 2008

Drömtolkning?

Finns det något värre än när folk avbryter en i slutet av en dröm? För mig kan det göra mig disträ i flera dagar. Blir trögtänkt och får minnesproblem, får oerhörd delay till mina assosiationer, varje gång efter detta händer mig. Dessutom får jag sjukt ont i huvudet. Som idag då en ringer för att dubbelkolla en faktura på morgonen (och jag hade glömt att stänga av telefonen). Samma sak då folk plingar på dörren på morgonen. Liksom förr i tiden då bodde och levde man så att sånthär aldrig hände. Ja, det var bättre förr. Och det är just av den här anledningen om jag - med fördel - lägger mig vid 22-tiden på kvällen och vaknar upp tidigt i ottan, annars är det alltid någon som är igång och väcker en på ett eller annat sätt.

Nu ska inte någon tro att jag överdriver eller så. Alltså, jag kan ju såklart leva en vardag under i princip vilka förhållanden som helst. Men vissa känns just nu bättre än andra.

Hur som helst, i natt fick jag serverat en dokumentär (inklv. extra-material) med the schulman show (5 years eirlier) sjukt bra. Jag gillar eftertexten som gränsar mot extra-materialet "...och efter den här filmen gjorde inte The Schulmans några offentliga framträdanden på 5 år." och sen fladdrar det massa bilder från en show med Fredrik och Filip där de sen slog igenom stort som typ skäggiga gurus. Om det är något min hjärna är duktig på, så är det att arbeta nattetid. Är precis så jag har lärt mig allt jag kan. Jag förstår INGET på dagtid, så helt plötsligt någon natt så bearbetar jag problem i någon dröm, så förstår jag hur det är uppbyggt. Kan handla om språk, teknologi, allt... Ja, ni förstår själva varför jag är som jag är...

Hur som helst, om ni undrar vad de gjorde för fem år sedan:
Gick omkring i någon humleträdgård iklädda likadana dresser och den liknande den som dracula har, men den var orange på insidan och svart på utsidan, inklv. en manten som de "arbetade" mycket med. Gick omkring där och spelade kufiska.

Hur som helst, appropå något annat. Hur kunde Fredrik och Filip hålla på Obama? Så jävla pretto-PK så att jag dör. Liksom vem som helst VET att de inte tycker så EGENTLIGEN. Men jag håller med dom. Alltså, Medical Marijuana, vad är det för svammel? Kommer enbart leda till att göra de sjuka ännu sjukare om man nu ska tvinga i dom massa gifter.

Inga kommentarer: